#fapados légitársaság


A Ryanair vezére a hvg.hu-nak: Minden bizonnyal ritkítani fogjuk a budapesti járatok számát
 

A Ryanair vezére a hvg.hu-nak: Minden bizonnyal ritkítani fogjuk a budapesti járatok számát

Egy kormány nem szólhat bele abba, hogyan szabja meg árait egy légitársaság, amiatt legfeljebb az utasok panaszkodhatnak - mondta el a hvg.hu-nak adott interjúban Michael O'Leary, Európa legnagyobb fapados légitársaságának a vezérigazgatója. A Magyarországon is piacvezető ír cég vezetője szerint az álszent érv, hogy a magyar családoknak segít a kormány a veszteséges ágazatra kivetett extraprofitadóval.

Dzindzisz Sztefan - Gyükeri Mercédesz Dzindzisz Sztefan - Gyükeri Mercédesz


Bekerülhet a fapadosok jegyáraiba az új adó, de nem ez lesz a legbosszantóbb az utasok számára
 

Bekerülhet a fapadosok jegyáraiba az új adó, de nem ez lesz a legbosszantóbb az utasok számára

Az új foglalásoknál fölösleges keresni a jegyenkénti plusz 3900 forintot a Ryanair és más fapados légitársaságok áraiban, de ez nem azt jelenti, hogy az új magyar adót ne építenék be az utazás költségébe. A fapadosok árképzési logikája miatt ráadásul az utasok számára az extra adónak nem is az lehet a legkellemetlenebb következménye, hogy megdrágul az utazás, hanem az, hogy törlik a járatot - derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

Bank360 Bank360


Váradi József: Semmi sem igaz abból, hogy életünk nem lesz olyan, mint volt
 

Váradi József: Semmi sem igaz abból, hogy életünk nem lesz olyan, mint volt

A hónap végére a Wizz Air eléri 2019-es kapacitását, sőt, meg is haladhatja azt – mondta el a hvg.hu-nak a diszkont légitársaság elnök-vezérigazgatója. Váradi József a lapunknak adott interjúban arról is beszélt, mennyi állami támogatáshoz jutott a pandémia idején a Wizz Air, miért ódzkodik attól, hogy Amerikára is kiterjessze cége működését, és hogy miért nem pályázik a budapesti repülőtér megvásárlására.





Greta Thunberg mindenkit leparancsolna a repülőről, de van ezzel egy kis probléma
 

Greta Thunberg mindenkit leparancsolna a repülőről, de van ezzel egy kis probléma

Jóval környezetbarátabb a vasút a repülésnél, emiatt az elmúlt időszakban felmerült: legalább Európán belül kiválthatná a vonat a légi közlekedést. Van azonban egy nagy akadály: nagyon sokat kellene költeni a valóban versenyképes nagysebességű járatokra. Vajon a klímaváltozás és a kibocsátás csökkentésére irányuló törekvések elhozhatják a vonatozás reneszánszát?

Dobos Emese Dobos Emese